کاشت ابروکاشت مو

روش های معمول کاشت مو و ابرو کدامند؟

روش های معمول کاشت مو و ابرو کدامند؟

روش های معمول کاشت مو و ابرو کدامند؟

کاشت ابرو طبیعی و مو به عنوان بهترین عمل های زیبایی در سراسر جهان دارای مخاطبان زیادی هستند. همه ساله عده بیشماری از افراد در اثر بروز عوامل مختلف دچار ریزش ابرو و مو می شوند. روشهای بسیاری برای اینگونه از افراد وجود دارد که می توانند با استفاده از آنها ابرو های خود را فرم دهند.

روش های معمول کاشت مو و ابرو کدامند؟

ولی متاسفانه همه این روش ها می تواند در مدت کوتاهی کارایی خود را از دست بدهد و به همین دلیل نیاز به ترمیم مجدد دارند. انواع تتو ها و میکروبلیدینگ ها می تواند به جای پیوند ابرو استفاده شود. اما بعد از مدتی رنگ مورد استفاده شده در این نوع روشها از بین می رود.

دریافت تخفیف 500 هزار تومانی کاشت مو + مشاوره رایگان

همچنین استفاده ی بیش از حد از این روش ها موجب ضعیف شدن تارهای مو در ابرو می شود و ریزش آن ها را شدت می بخشد.

در چند سال اخیر روشی دائمی برای فرم دهی به ابروها و همچنین برطرف نمودن ریزش و طاسی در ابرو ها و مو مورد استفاده قرار می گیرد. کاشت ابرو و مو به عنوان روشی دائمی در پرپشت کردن ابرو ها و مو می تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که دارای ریزش در ابرو ها هستند.

از آن جایی که موهای موجود در بانک مو در برابر ریزش مو مقاوم هستند می توان از دائمی بودن نتیجه ی این روش مطمئن بود.

روش های معمول کاشت مو و ابرو کدامند؟

روش های کاشت ابرو و مو

یکی از روش های کاشت ابرو طبیعی و مو را می توان روش ،FUT نامید. در این روش موهای سر افراد که دارای مقاومت و ضخامت بیشتری نسبت به بقیه نواحی سر است طبق نظر پزشک متخصص و ماهر در این زمینه برداشته می شود.

برای اینکه موهای افراد دارای جهت مناسب با Eyebrow Transplant باشد باید قسمت هایی از سر که دارای موهایی نرم و در عین حال محکم برای پیوند ابرو است برداشت مو صورت گیرد. معمولا برای پیوند ابرو، موهای موجود در پشت گوش افراد برداشته می شود.

زیرا ویژگی های رشد موهای ابرو را تا حدودی دارد. همچنین زاویه رویش مو در این قسمت بسیار شبیه به موهای ابرو می باشد.

بعد از برداشت مو به وسیله برش های نواری در سر افراد محل برداشت مو بخیه زده می شود. معمولا این روش دارای عوارض بیشتر و همچنین درد و خونریزی در نواحی برداشت مو می باشد.

همچنین ممکن است چندین جلسه زمان لازم باشد تا موهای برداشته شده برای Eyebrow Transplant در جای مناسب پیوند زده شوند.

به تدریج از این روش دیگر برای کاشت ابرو طبیعی و مو استفاده نمی شود و در بسیاری از کشورها این روش منسوخ شده است. زیرا دوران نقاهت بعد از کاشت ابرو و مو در این روش بسیار بیشتر می شود. همچنین امکان عفونت بسیار بالاتر می رود.

عفونت می تواند فولیکول مو را از بین ببرد در نتیجه عمل پیوند ابرو و مو می تواند بی نتیجه بماند.

در حین استخراج موها نیز اگر شرایط لازم برای فولیکول های مو فراهم نشود آنها ممکن است قبل از پیوند ابرو و مو از بین بروند . در نتیجه Eyebrow Transplant صرف نظر از هزینه زیادی که برای آن صورت گرفته است، دیگر موثر نخواهد بود.

روش دیگر کاشت ابرو طبیعی و مو که می تواند بسیار نتیجه بخش باشد، روش SUPER FUE است. در این روش کاشت مو و ابرو دیگر خبری از درد و خونریزی و جای بخیه در بانک موی افراد نیست. یکی از بهترین و کم عوارض ترین روش کاشت ابرو و مو را باید این روش دانست.

روش کار در پیوند ابرو به صورت SUPER FUE به این طریق است که در ابتدا موهای مناسب برای Eyebrow Transplant توسط پزشک تشخیص داده می شود و در مراحل بعد عمل پیوند ابرو و مو انجام می گیرد.

موهای مناطق اهدا کننده دیگر نیازی به برش نواری ندارند. در واقع با دستگاهی به نام دستگاه پانچ فولیکول های مو به صورت دانه ای از سر افراد جدا می شود.

شاید فکر کنید این که فولیکول های مو در این روش دانه ای برداشت می شود باعث می شود تراکم مو یا ابروی کاشته شده نسبت به روش قبلی کمتر باشد. اما این گونه نیست و تعداد فولیکول هایی که در این روش برداشت و کاشت می شوند می تواند حتی بیشتر از روش FUT باشد.

دلیل این که به شکل دانه ای برداشت می شوند این است که از ایجاد زخم و بخیه روی سر جلوگیری شود و عوارض عمل کاشت برای فرد متقاضی کاشت مو یا ابرو کاهش یابد.

این دستگاه می تواند فولیکول ها را فریز کند تا در اثر عوامل خارجی از بین نروند. بعد از آن Eyebrow Transplant صورت می گیرد.

مناطق تحت پیوند ابرو و مو توسط سوزن های ریزی سوراخ می شود تا موی برداشته شده در آنجا جایگذاری شود.لازم به ذکر است که تمام این مراحل با تزریق داروهای بی حسی موضعی انجام می شود و فرد حین عمل درد خاصی را احساس نخواهد کرد.

بعد از کاشت ابرو طبیعی این نواحی را باید تا چند روز دستکاری نکرد. زیرا در اثر ماساژ و یا دست زدن به این نواحی ممکن است ریزش موی پیوند زده شده بعد از کاشت ابرو را مشاهده کنید.

اگر فولیکول مو از بین برود عملا نتیجه کاشت ابرو بی اثر باقی می ماند. برای این منظور بعد از Eyebrow Transplant باید مراقبت های لازم را رعایت کنید. در این روش تراکم ابرو های کاشته شده بعد از پیوند ابرو می تواند بسیار زیاد باشد.

مراقبت های بعد از کاشت ابرو به خصوص در چند هفته ی ابتدایی باید بسیار جدی گرفته شوند تا نتیجه ی عمل کاشت با موفقیت همراه شود.

نکات مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که از مصرف الکل و دخانیات پرهیز کنید، ورزش و فعالیت بدنی سنگین نداشته باشید، سعی کنید از تابش نور مستقیم خورشید دور بمانید و برای مراقبت بیشتر از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید، از مواد آرایشی و شیمیایی استفاده نکنید.

در واقع پزشک می تواند تا 3 یا 5 برابر بیشتر تراکم را در این روش برای Eyebrow Transplant استفاده کند.

ممکن است زمان کاشت ابرو طبیعی و مو به واسطه روش SUPER FUE تا حدودی بیشتر شود. زیرا مو به صورت دانه ای پیوند زده می شود. اما دیگر بخیه و یا درد در نواحی که برداشت مو انجام شده است بعد از Eyebrow Transplant وجود ندارد.

مزیت مهم دیگری که برداشت و کاشت دانه ای فولیکول های مو در خود دارد این است که دقت عمل کاشت را بسیار بالا می برد و به دکتر این امکان را می دهد تا فولیکول های جدید را طوری بکارد که زاویه ی رویش موهای جدید با دیگر موهای ابرو هماهنگ باشد و نتیجه ی عمل کاشت تا حد امکان طبیعی و زیبا به نظر برسد.

تفاوت های روش های مختلف کاشت ابرو و مو در چیست؟

روش های جدید کاشت مو با این هدف ایجاد می شوند که نسبت به روش های قبلی عوارض کمتری داشته باشند، برای فرد متقاضی کاشت درد و خستگی کمتری ایجاد کنند، دقت بیشتری داشته باشند و در هر جلسه کاشت با تراکم بالایی انجام شود.

همانطور که گفته شد روش FUE و روشFUT جز روش های پیوند ابرو و مو می باشند. به طور حتم در این روش های کاشت ابرو طبیعی تفاوت هایی نیز وجود دارد. در اینجا به بررسی این تفاوت ها در Eyebrow Transplant می پردازیم.

  1.   Eyebrow Transplant در روش FUE بسیار راحت تر و کم عوارض تر است.
  2.   در روش FUE بخیه ای در قسمت های برداشت مو صورت نمی گیرد.
  3.   تراکم موها در این روش چند برابر روش FUT برای پیوند ابرو و مو می باشد.
  4.   از تجزیه و تحلیل و اسکن های دیجیتالی از طریق دستگاه های پیشرفته برای تشخیص سالم بودن فولیکول برداشته شده در روش FUE برای کاشت ابرو و مو استفاده می شود.
  5.   روش FUT دارای بخیه می باشد. در نتیجه امکان به جا ماندن علامت بخیه و همچنین درد و عفونت در این روش Eyebrow Transplant بیشتر می باشد.

عوارض احتمالی و خطرات ناشی از کاشت مو

عمل های کاشت ابرو و مو به خودی خود عمل های کم خطر و ایمنی هستند. یکی از دلایل آن این است که از موهای خود فرد برای کاشت استفاده می شود و جسمی خارجی و مصنوعی وارد بدن نمی شود تا واکنش دفاعی بدن را تحریک کند.

اما مانند هر عمل جراحی دیگری، اگر این عمل ها را در محیطی غیر استاندارد انجام دهید و تیم پزشکی هنگام عمل نکات بهداشتی را رعایت نکند ممکن است دچار عوارض جدی و حتی جبران ناپذیری شوید.

به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم کیفیت محلی که در آن می خواهید عمل کاشت مو یا ابرو را انجام دهید را با جدیت بررسی کنید و در مراکز متفرقه اقدام به کاشت نکنید.

شما می توانید با استفاده از راه های ارتباطی که در انتهای این مطلب قرار دارد با متخصصان کلینیک تخصصی پوست و مو رز تماس بگیرید و درباره ی امکاناتی که در این مرکز ارائه می شود مطلع شوید.

در کاشت ابرو و مو از متد های جدید و به روزی برای پیوند ابرو استفاده می شود. در همه این روش ها موهای جدید از مناطقی از سر که به عنوان بانک مو نامیده می شود استخراج می شود. در برداشت مو از این نواحی روش FUE و روش FUT استفاده می شود.

موها در این ناحیه در برابر هورمون هایی که سبب ریزش مو می شوند بسیار مقاوم هستند و به همین دلیل است که پزشکان این ضمانت را به فرد می دهند که بعد از عمل کاشت دیگر دچار ریزش نخواهد شد.

این دو روش جز جدیدترین متد های کاشت ابرو و مو هستند که هر کدام از آنها دارای روش کار مخصوص به خودش است. در واقع روش FUE جدیدتر و در عین حال کم عوارض تر از روش های دیگر کاشت ابرو طبیعی و مو است.

با استفاده از پیوند ابرو و مو می توانید با صرف کمترین زمان و با حداقل عوارض دارای ابروهایی پرپشت و موهای ضخیم شوید. عوارضی که بعد از کاشت ابرو و مو مشاهده می کنید، در واقع بسیار اندک است.

عوارض بعد از کاشت ابرو طبیعی و مو می تواند عامل درد و تورم و قرمزی در پوست باشد که بعد از چند روز این علائم از بین می روند. مصرف آنتی بیوتیک ها می تواند خطر ابتلا به عفونت را بعد از کاشت ابرو و مو در افراد کم نمایند.

در مواردی ممکن است دچار باد کردن و متورم شدن ناحیه ی عمل شوید اما این امر بسیار طبیعی است و کمتر از چند روز به طور کلی رفع می شود. می توانید با استفاده از کمپرس یخ به روند بهبود آن سرعت ببخشید.

عوارض دیگری بعد از کاشت ابرو طبیعی و مو دیده نشده است. با رعایت مراقبت های بعد از Eyebrow Transplant این عوارض نیز به حداقل می رسد. ریزش ابرو ها و موهای کاشته شده بعد از دو هفته شروع می شود و تا چند ماه ادامه دارد.

این ریزش ها بعد از کاشت ابرو، طبیعی است و نشان می دهد که کاشت ابرو و مو موفقیت آمیز بوده است. بعد از ماه چهارم موهای طبیعی شما رشد می کند و در مدت یک سال بعد از پیوند ابرو می توانید شاهد نتایج کامل کاشت ابرو طبیعی و مو در خود شوید.

بین افرادی که کاشت ابرو انجام می دهند رایج است که بعد از گذشت یک سال، برای آن که ابروهای خود را متراکم تر کنند و آن را به حالت طبیعی نزدیک تر کنند یک بار دیگر اقدام به عمل کاشت ابرو کنند. به این عمل دوم عمل ترمیم هم گفته می شود.

هزینه ی این عمل بسیار کمتر از عمل اولیه خواهد بود چرا که به فولیکول های کمتری برای ایجاد تراکم در ابروی کاشته شده نیاز است.

هزینه های روش های مختلف کاشت ابرو

هزینه های کاشت ابرو و مو می تواند متفاوت باشد. در واقع بستگی به منطقه ای دارد که شما می خواهید کاشت ابرو و مو را انجام دهید. همچنین اگر بخواهید که موهای کاشته شده دارای تراکم بیشتری باشد، طبیعتا ” هزینه کاشت ابرو ” افزایش خواهد یافت.

تراکم موها و سطح ناحیه ای که تحت Eyebrow Transplant قرار می گیرد، می تواند در هزینه های کاشت ابرو و مو تاثیر بگذارد.

فاکتور مهمی که باید در مورد هزینه در نظر داشته باشید تجربه و کیفیت کادر پزشکی یک کلینیک زیبایی است. عمل کاشت ابرو نیازمند دقت، مهارت و تجربه ی بسیار بالایی است و برای آن که نتیجه ی آن طبیعی به نظر برسد باید در انتخاب پزشک خود احتیاط کنید.

امروزه با توجه به افزایش متقاضیان عمل کاشت ابرو، افراد سود جو که مهارت کافی را برای این کار ندارند سعی دارند با ارائه ی خدمات ارزان قیمت از این بازار برای خود سهمی بردارند. توجه داشته باشید که فریب این گونه سودجویان را نخورید و به خاطر هزینه ی کمتر زیبایی و سلامتی خود را به خطر نیندازید.

همچنین روش های جدید در Eyebrow Transplant  ممکن است زمان بیشتر و هزینه بیشتری را به خود اختصاص دهد.

شما می توانید با مراجعه به ” کلینیک تخصصی پوست و مو رز” و مشورت با متخصصین مجرب این کلینیک پوست و مو از قیمت کاشت مو و کاشت ابرو خود مطلع شود. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید.

همچنین شما عزیزان میتوانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت ، از مشاوره آنلاین بهره مند شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *