کاشت ابرو
موضوعات داغ

کاشت ابرو به روش fit

کاشت ابرو به روش FIT

پیوند ابرو‏ با روش اف ای تی یکی از روش های ترمیم و بازسازی ابرو می‌باشد، در این روش سوراخ های کوچکی در پشت سر فرد ایجاد می‌شود و فولیکول های مو‏ به صورت تک تک از پشت سر، محل بانک مو استخراج می‌گردد.

در پیوند ابرو به روش اف ای تی متخصص بعد از استخراج گرافت ها در ناحیه ابروی شما شروع به کاشت می‌کند. کاشت ابرو‏ به روش اف ای تی بدون بخیه و جراحی می‌باشد و پزشک هیچ استفاده ای از تیغ نخواهد داشت و فقط سوراخ های کوچکی در پشت سر فرد در ناحیه بانک مو ایجاد می‎‌کند،‌که این سوراخ ها در مدت زمان کوتاهی بهبود پیدا می‌کنند و از بین می‌روند.

برای برداشت فولیکول های مو در این روش به ابزار ظریف و تخصصی نیاز است و هرچه مهارت و تجربه پزشک بالاتر باشد نتیجه بهتری خواهد شد.

( کلینیک رز اولین ارائه دهنده مقالات پزشکی صوتی و متنی در ایران )

اگر قصد دارید این مقاله را به صورت صوتی گوش نمایید، بر روی player زیر کلیک نمایید.

 

دریافت تخفیف 500 هزار تومانی کاشت ابرو + مشاوره رایگان

 

پیوند ابرو‏ به روش اف ای تی بین 4 الی 6 ساعت طول می‌کشد. پزشک در روز اول ناحیه ابرو را پانسمان می‎‌کند و بعد از گذشت یک روز پانسمان آن را بر می‌دارد و در روز دوم ناحیه ابرو را شستشو می‌دهد. به این امر نیز باید توجه نمود که فرد بعد از روز دوم می‌تواند به حمام برود و این امر بلامانع می‌باشد.

کاشت ابرو‏ به روش اف ای تی در 70 درصد از مراجعه کنندگان قابل انجام می‌باشد و در زیبا‌جویانی که بانک موی مناسب نداشته باشند این شیوه برای آن ها توصیه نمی‌شود در نتیجه این روش نتیجه مطلوبی برای آن دسته از افراد نخواهد داشت.

در پیوند ابرو‏ به روش اف ای تی محدودیتی در برداشتن فولیکول ها وجود ندارد بنابراین متخصص می‌تواند تعداد زیادی مو را به عنوان فولیکول های مناسب برای ایمپلنت برداشته و در ناحیه ابرو بکار ببرد البته باید به این امر نیز توجه نمود که شاید در یک جلسه پزشک نتواند تراکم دلخواه شما را ایجاد نماید و احتیاج به ترمیم مجدد باشد. 

مزایای کاشت ابرو‏ به روش FIT
مزایای پیوند ابرو‏ به روش FIT در کلینیک رز

مزایای کاشت ابرو‏ به روش FIT

1- بهبودی سریع زخم ها به علت نبود بخیه در پشت سر و بانک مو، این فرایند علاوه بر اینکه به روز می‌باشد، زخم های به وجود آمده در کوتاه ترین زمان ممکن بهبود می‌یابد.

2- نتیجه کار بسیار مطلوب می‌باشد.از مهم ترین نتایجی که پس از انجام این فرایند نصیب افراد می‌شود جلوه ی طبیعی موهای کاشته شده در ناحیه ابرو می‌باشد. این فرایند پس از انجام  به هیچ عنوان قابل تشخیص نمی‌باشد.

3- این نوع فرایند سرپایی بوده و به دلیل این که در سر فرد برش و بخیه ایجاد نمی‌گردد دوره نقاهت کوتاهی به همراه دارد. انجام این فرایند مدت زمان زیادی طول نمی‌کشد و افراد می‌توانند در مدت زمان کوتاه در مقایسه با دیگر روش های موجود عمل خود را انجام داده و پس از آن به منزل بازگردند و کارهای روزمره ی خود را به دلیل نداشتن دوره ی نقاهت آغاز کنند.

4- در جلسه ی کاشت می‌توان گرافت های زیادی را برداشت کرد تا نتیجه دلخواه در ابروی فرد ایجاد گردد،افرادی که می‌خواهند ابروهای پر پشت تری داشته باشند می‌توانند از این روش استفاده کنند.

5- در روش های سنتی مدت زمان بسیار زیادی برای انجام این فرایند صرف می‌شد اما امروزه زمان ایمپلنت ابرو با این شیوه به حداقل رسید و بیشتر این زمان برای استخراج فولیکول های مو استفاده می‌شود.

6- این شیوه مناسب برای پیوند ابرو و سبیل و مو می‌باشد. یکی از بهترین گزینه های موجود برای کاشتن سبیل و همچنین ابرو برای افرادی که در این دو ناحیه دچار مشکل هستند این روش می‌باشد. همچنین این روش به دلیل اینکه به روز و پیشرفته است در سراسر جهان از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است.

7- بعد از رشد ابروها می‌توانید با خیال راحت به رنگ کردن آن ها فکر کنید. برای زنان این موضوع بسیار مهم است و معمولا اکثر آنان بلافاصله پس از انجام این فرایند به دنبال رنگ کردن آن هستند.با اجازه ی پزشک و پس از سپری شدن دوره ی نقاهت اقدام به رنگ کردن ابروهای خود کنید.

8- از دیگر مزایای پیوند ابرو به روش اف ای تی می‌توان سهولت این روش را نام برد زیرا در این روش فرایند پیوند ابرو به صورت گروهی یعنی پزشک و دستیارانش صورت می‌گیرد که بسته به تعداد گرافت های لازم، مهارت تیم پزشکی، میزان زمان برداشت و ایمپلنت ابرو مشخص می‌گردد.

افراد در صورتی که شرایط لازم برای این فرایند را داشته باشند می‌توانند با به کارگیری این روش به همه‌ی مزایای ذکر شده برسند. انجام این فرایند در کلینیک های موجود و معتبر، توسط پزشکان متخصص و با تجربه انجام می‌شود که انجام این فرایند توسط این پزشکان با روش ذکر شده معمولا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد و نیازی به نگرانی در این باره نیست.

گزارش هایی از کسانی که سابقه ی انجام این فرایند را داشته اند حاکی از آن است که بیشتر افراد نسبت به انجام این فرایند و همچنین نتایجی که از آن گرفته اند رضایت دارند. همان طور که گفته شد این فرایند به دلیل اینکه از فناوری نوین روز بهره مند می‌باشد سبب می‌شود تا اکثر افرادی که از این فرایند برای از بین بردن مشکلات خود استفاده می‌کنند نتایج فوق العاده ای از آن بگیرند.

نکات لازم قبل از ایمپلنت ابرو

فردی که قصد پیوند ابرو دارد باید دارای شرایط زیر باشد:

  1. بیماری مزمن و عفونی نداشته باشد و در صورت وجود این مسئله حتما با پزشک خود در این خصوص صحبت نماید.
  2. از بیماری های پوستی برخوردار نباشد.بیاد داشته باشید گزارش نکردن این موضوع ممکن است سبب به وجود آمدن مشکلاتی شود که حل کردن آن برای فرد گران تمام می‌شود.
  3. مراجعه کننده باید در ابتدا مشکل خود را برای پزشک متخصص شرح دهد. مشکلاتی از قبیل کم پشتی ابرو و یا مشکل ریزش آن باید گزارش شود تا پزشک متناسب با مشکل موجود اقدام به انجام این فرایند کند.
  4. به هم خوردن شکل و قالب ابروها در اثر آسیب‌دیدگی، سوختگی یا تصادف باید گزارش شود.
  5. فرد متقاضی باید در ناحیه بانک مو به صورت پرپشت موهایی محکم و قوی داشته باشد.
مراحل کاشت ابرو‏ به روش FIT
مراحل پیوند ابرو‏ به روش اف ای تی در سال ۱۴۰۰

مراحل پیوند ابرو به روش اف ای تی در کلینیک پوست و مو و زیبایی رز

  1. عکس قبل از کاشت از مراجعه کننده گرفته می‌شود.
  2.  لباس های مخصوص اتاق عمل به او داده می‌شود.
  3.  تکنسین اتاق عمل فشار فرد را می‌گیرند.
  4.  بهیار رگ مراجعه کننده را می‌گیرد و سرم و داروهای مورد نیاز قبل از برداشت fit را به آن وصل می‌کند.
  5. تکنسین کاشت منطقه برداشت را استریل و سپس بی‌حس می‌کنند.
  6.  متخصص با استفاده از ابزار لازم فولیکول را برداشت می‌کند.
  7. تکنسین کات فولیکول های برداشته شده را زیر میکروسکوپ می‌برد تا مو های سفید و چربی را از مو های سالم جدا و چیدمان کند.
  8.  بی حسی موضعی به منطقه طراحی شده ابرو تزریق می‌شود.
  9. متخصص کاشت را شروع می‌کند.
  10. بعد از پیوند ابرو عکس بعد از کاشت از زیباجو گرفته می‌شود.

این نکته را نادیده نگیرید که ایمپلنت ابرو، یک فرآیند همیشگی خواهد بود. در واقع شما در طول عمر خود، یک بار این فعالیت را انجام می‌دهید و در همه سال های بعد، با نتایج حاصل از آن زندگی می‌کنید.

لازم به ذکر است بدانید ابزاری که برای برداشت فولیکول های مو در روش اف ای تی مورد استفاده قرار می‌گیرد کمتر از 1 میلیمتر قطر دارد و این امر کمترین آسیب را به محل برداشت فولیکول های مو می‌رساند. در نتیجه در ناحیه برداشت فولیکول به هیچ عنوان احتیاج به بخیه و پانسمان نخواهد بود.

نکات لازم بعد از کاشت ابرو به روش FIT

  1. زیباجو باید شیوه صحیح استفاده از داروها و شستشوی مناسب ابرو را یاد گرفته و به طور صحیح به آن ها بپردازد.
  2. بعد از گذشت دوره نقاهت فرد می‌­تواند به زندگی عادی خود بپردازد بدین صورت که انگار اصلا پیوند ابرو انجام نداده است.
  3. بعد از گذشت 3 هفته تقریبا 80 درصد ابروهای کاشت شده شروع به ریزش می­‌کنند و این امر کاملا طبیعی بوده و هیچ مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت و بعد از مدتی ابروهای ریخته شده شروع به رشد می نماید.
  4. بعد از 12 ماه ابروها به نهایی ترین حالت خود می‌رسند و نتیجه نهایی به طور کامل مشهود است و اگر احتیاج به ترمیم داشته باشد با مراجعه به پزشک ترمیم ابروها صورت می‌گیرد.
  5. یک برنامه مرتب و حاوی ویتامین های لازم برای رشد و تقویت ابرو می‌تواند به متوقف کردن ریزش ابرو و تقویت ابروها کمک نماید.
  6. ویتامین C برای رشد ابروها موثر می‌باشد و یکی از داروهایی است که بعد از ایمپلنت ابرو به شما توصیه می‌شود. این ویتامین با افزایش جریان خون در ناحیه ابرو به تولید کلاژن در ابروها کمک بسیاری می‌کند.
  7. برای تقویت ابروهای کاشته شده می‌توان از پروتئین ها استفاده نمود. مصرف گوشت، غلات، حبوبات، لبنیات برای تقویت موها و ابروهای کاشته شده توصیه می‌شود. همچنین برای تقویت و رشد سریع تر ابروها می‌توانید از روغن هایی که به رشد ابرو کمک می‌کنند استفاده نمایید ولی مصرف آن ها باید زیر نظر پزشک صورت گیرد.

شما می‌توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک در مورد کاشت ابرو در مردان و زنان و شرایط فرایند کاشت ابرو با روش اف ای تی مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید.همچنین شما عزیزان می‌توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاورین آنلاین ما کمک بگیرید.

بهترین ها را برایتان آرزومندیم، موفق و پیروز باشید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *