پوست و مو

چند ماسک برای از بین بردن منافذ بزرگ

چند ماسک برای از بین بردن منافذ بزرگ

بررسی چند ماسک برای از بین بردن منافذ بزرگ

در این بخش از مقاله سعی داریم با ارائه ی اطلاعات کافی در مورد چند ماسک برای از بین بردن منافذ بزرگ شما را یاری کنیم تا بتوانید راه چاره ای مناسب برای رهایی از منافذ بزرگ به دست آورید. در ابتدا لازم است بگوییم که این نوع منافذ بر روی پوست با گذر زمان حالت ارتجاعی آن را کاهش می دهد و سبب پیری زودرس می شود به همین دلیل باید به دنبال روش های مطلوبی برای رهایی از آن ها باشیم.

چند ماسک برای از بین بردن منافذ بزرگ

اگر چه امروزه علاوه بر جراحی های مختلف ، ماسک های آماده شده ی بسیاری در بازار موجود است که استفاده از آن ها اطمینان کافی ندارد زیرا در صورتی که پوست شما به ماسک تهیه ی شده حساسیت نشان دهد گرفتار مشکلات بیشتری خواهید شد. به همین دلیل  استفاده از ماسک های خانگی تهیه ی شده از مواد طبیعی همواره گزینه ی مطمئن تری خواهد بود.

دریافت تخفیف نقدی خدمات کلینیک رز + مشاره رایگان

در ادامه سعی کرده ایم به ” ماسک ” برای از بین بردن منافذ بزرگ اشاره کنیم. مواد لازم برای تهی ی این ماسک ها همچنین برای پوست نیز مزیت های مختلفی دارد و سبب از بین رفتن جوش و لک های مختلف خواهد بود. وجود منافذ بزرگ بر روی پوست نه تنها زیبایی چهره ی شما را تهدید می کند بلکه سبب نفوذ چربی ، گرد و خاک و البته باکتری های مختلف به پوستتان خواهد شد و همین امر سبب به وجود آمدن مشکلات مختلف پوستی در سال های بعدی می انجامد.

توصیه هایی برای افرادی با پوست حساس

اگر پوستی حساس دارید و یا احتمال می دهید که استفاده از انواع مختلف از ماسک ها ممکن است سبب به وجود آمدن برخی از حساسیت های پوستی خواهد شد در این صورت پیشنهاد ما این است که ماسک یاد شده را آماده کنید و سعی کنید آن را بر داخل آرنج و یا پوست پشت گوش استفاده کنید اجازه دهید به مدت یک ساعت ماسک یاد شده باقی بماند سپس آن را با آب بشویید.

چند ماسک برای از بین بردن منافذ بزرگ

بقه ی ماسک را در یخچال قرار دهید اگر با گذر به طور تقریب 12 ساعت شاهد هیچ گونه تغییراتی نشده اید می توانید با اطمینان کامل از این نوع ماسک برای از بین بردن منافذ بزرگ استفاده کنید. بهره مندی از مواد طبیعی هیچ گونه عوارضی ندارد ولی ممکن است به دلیل داشتن آلرژی به برخی از مواد از به کار بردن آن ها محروم باشید.

ماسک سفیده ی تخم مرغ با آبلیمو برای ازیبین بردن منافذ بزرگ

سفیده ی تخم مرغ  نه تنها برای سفت کردن پوست های شل بلکه برای از بین بردن منافذ موجود بر روی پوست نیز به کار می رود. ناگفته نماند استفاده از آن به طور منظم سبب سفید شدن پوست نیز خواهد شد. به همین دلیل با به کار بردن آن برای از بین بردن منافذ موجود بر روی پوست می توانید همچنین سبب سفید شدن پوستتان نیز باشید.

روش تهیه  و استفاده از ماسک سفیده ی تخم مرغ با آبلیمو:

ابتدا سفیده ی تخم مرغ و آب لیمو را باهم مخلوط کنید و بر روی پوست خود بمالید اجازه دهید تا زمانی که ماسک خشک شود بر روی پوستتان بماند سپس با آب ولرم صورتتان را بشویید.  در صورت داشتن لک و مک می توانید به آن عسل نیز اضافه کنید زیرا عسل درمان بسیار مطلوب برای از بین بردن لک های موجود بر روی پوست است.

این روش را می توانید هفته ای یکبار استفاده کنید در نظر داشته باشید برای این که نتیجه ی مطلوب را مشاهده کنید باید برای مدت زمان کافی از آن استفاده کنید.

آب لیمو ی ترش

به احتمال زیاد شما با خواص بی نظیر آبلیمو برای پوست آشنا هستید. در این بخش سعی داریم با یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این ماده ی طبیعی برای درمان مشکلات پوستی بهره مند شویم.

آب لیمو به دلیل داشتن اسید ویژه نع تنها می تواند به عنوان ماسک برای از بین بردن منافذ بزرگ مورد استفاده قرار گیرد بلکه از آن می توان برای سفید کردن پوست و البته از بین بردن سیاهی های موجود در آن استفاده کرد. دسترسی به این مادهی طبیعی بسیار آسان است و به راحتی می توانید به طور پیوسته از آن استفاده کنید

روش تهیه ی ماسک آبلیمو ترش برای از بین بردن منافذ باز:

مقداری مورد نیاز از آبلیموی ترش تازه را با یک قاشق چایخوری عسل مخلوط کنید و بر روی پوست تان بمالید اجازه دهید به مدت 15 دقیقه باقی بماند سپس می توانید آن را با آب گرم شستشو دهید. اگر به مدت یک ماه از این ماسک به طور مرتب هر روز استفاده کنید شاهد نتایج فوق العاده ی آن خواهید بود.

استفاده از یخ

قطعه های یخ قابلیت بسیار بالایی در کاهش اندازه ی منافذ موجود بر روی پوست دارد. می توانید قبل  از استفاده از مواد آرایشی به مدت چند دقیقه یک قطعه ی یخ را بر روی پوست خود به مدت چند دقیقه ماساژ دهید ، شاهد نتایج  مثبت آن خواهید بود. اگر به دلایلی نمی توانید از یخ استفاده کنید در این صورت هر روز دست و صورت خود را با آب سرد شستشو دهید.

اگر قطعه ی یخ را در داخل چای سبز و یا آبلیمو به مدت کوتاهی قرار دهید و سپس از آن استفاده کنید شاهد نتایج بهتر آن خواهید بود. استفاده از یخ نه تنها منافذ موجود بر روی پوست را از بین می برد بلکه جریان خون را نیز بهبود می بخش و این امر سلامتی پوست را ارتقا می دهد. به مدت چند بار از این روش استفاده کنید اگر شاهد نتیجه ی مطلوب آن بودید می توانید آن را به صورت منظم در فواصل گوناگون استفاده کنید.

استفاده از برنج و ماست

جهت استفاده از این ماسک برای از بین بردن منافذ بزرگ بر روی پوست ضروری است که ابتدا برنج خام را به حالت پودر درآورید برای این منظور می توانید از یک مخلوط کن استفاده کنید سپس آن را به همراه ماست مخلوط کرده و بر روی منافذ باز پوستتان بمالید. اجازه دهید برای مدت کوتاهی باقی بماند زمانی که به طور کامل خشک شد می توانید صورت تان را با آب ولرم شستشو دهید.

این روش کارایی بسیار خوبی برای از بین بردن منافذ موجود بر روی پوست دارد از همه  مهمتر ضروی استفاده از ماست می تواند به از بین رفتن جوش های مزاحم نیز منجر شود.

هر کدام از ماسک های یاد شده برای از بین بردن منافذ باز کارایی متفاوت دارد و استفاده از آنها می تواند در برخی از افراد نتیجه ی بسیار مطلوب تری داشته باشد. توجه کنید اگر به برخی از مواد یاد شده حساسیت دارید از به کار بردن ماست یاد شده پرهیز کنید به عنوان مثال افرادی که به تخم مرغ آلرژی دارند می توانند سایر روش ها را در اولویت خود قرار دهند.

اگر به طور اصولی ماسک های خانگی یاد شده را در اولویت قرار دهید می توانید به طور قابل ملاحظه ای سبب کاهش و حتی از بین رفتن آن ها باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *