تزریق ژل

تزریق ژل برای چه افرادی مفید است

تزریق ژل برای چه افرادی مفید است

تزریق ژل برای چه افرادی مفید است

امروزه از عمل زیبایی تزریق ژل برای بازیابی زیبایی از دست رفته ی حاصل از افزایش سن و اثرات آن بر پوست صورت، گردن، دست و یا برای پر کردن چین و چروک های سطحی و نیمه عمیق پوست صورت استفاده می شود. در عین حال تزریق ژل برای کسانی که به زیبایی صورت آنان صدمه و جراحات عمیق وارد شده است نیز مناسب است.

تزریق ژل برای چه افرادی مفید است

تزریق ژل یک عمل زیبایی نوین و ارزان محسوب می شود و از اعضای جدید خانواده ی جراحی های پلاستیک به شمار می آید. قبلا از Filler injection برای پر کردن چین و چروک های سطحی صورت استفاده می شد اما امروزه به دلیل پیشرفت مربوط به تزریق ژل، کارکرد های تازه ای پیدا کرده است.

دریافت تخفیف نقدی تزریق ژل کلینیک رز + مشاوره رایگان

تزریق ژل امروزه کاربرد های بسیار متنوع و متعددی دارد و تقریبا می توان آن را به هر نقطه از بدن تزریق نمود. اما عمده کاربرد تزریق ژل را در رابطه با زیبایی و جوان سازی می باشد و به همین دلایل نیز در دنیا محبوبیت بسیار زیادی بدست آورده است.

بسیاری از اقدامات و عمل هایی که در جهت زیبایی و جوان سازی مورد استفاده قرار می گیرند دارای برخی شرایط و معیار هایی می باشند که فرد متقاضی انجام آن باید حائز چنین شرایطی باشد و به افرادی که  از آن شرایط برخوردار نیستند معمولا پیشنهاد می شود که آن اقدام را انجام ندهند.

تزریق ژل نیز همچون سایر اقداماتی که در جهت زیبا سازی و جوان سازی صورت مورد استفاده قرار می گیرد برای برخی افراد بسیار مناسب و مفید است.

اگر شما هم به دنبال جایگزینی مناسب برای عمل های سنگین پلاستیک و نسبتا ارزان به سایر عمل های موجود و متداول می گردید، پیشنهاد می شود که متن زیر را دنبال کنید تا بتوانید انتخابی مناسب برای افزایش یا بازگردانی زیبایی خود داشته باشید.

تزریق ژل برای چه افرادی مفید است

تزریق ژل چیست و چگونه انجام می شود؟

تزریق ژل به عملی گفته می شود که در آن پزشک متخصص مواد مخصوصی را به داخل پوست یا بافت بدن شما و با استفاده از سوزن های مخصوص تزریق می کند تا این مواد با جذب رطوبت و حفظ آن، افزایش حجم پیدا کنند تا بتوانند وظیفه خود که افزایش حجم نواحی مد نظر و یا پر کردن چین و چروک است را انجام دهند.

در عمل زیبایی تزریق ژل، از موادی استفاده می شود که با بافت های نرم بدن سازگاری داشته باشند و با جذب و حفظ رطوبت، باعث بازیابی حجم از دست رفته ی پوست شما و یا باعث پر کردن چین و چروک ها و شکاف های پوستی شوند.

مواد مورد استفاده در تزریق ژل، طیف گسترده ای دارند. بنابر نیاز شخص مراجعه کننده برای Filler injection و نوع مشکل وی، از خانواده های مختلف این مواد مثل ژل های بادوام، موقت، گرفته شده از انسان، گرفته شده از حیوان و یا حتی مصنوعی و ساخت دست انسان استفاده می شود که هر کدام کارکرد خاص خود را دارند.

بسته به نوع مشکل فرد، تزریق ژل به سه دسته تقسیم می شود:

  1. تزریق عمقی ژل که موجب افزایش حجم می شود. پس اگر به دنبال افزایش حجم عضو مورد نظر، برطرف کردن چین و چروک های عمیق و جراحات هستید این مورد گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.
  2. تزریق میانی ژل که برای ترک های پوستی مورد استفاده قرار می گیرد.
  3. تزریق سطحی ژل که برای برطرف کردن چین و چروک های سطحی مورد استفاده است.

انتخاب این که کدام یک از روش های فوق برای شخص متقاضی مناسب بوده و می تواند انتظارات و خواسته های او را رفع نماید بستگی به نظر و صلاحدید پزشک متخصص خواهد داشت و او باید تشخیص دهد که کدام روش برای شخص مناسب است.

معمولا انتخاب یکی از روش های فوق در یک جلسه مشاوره قبل از تزریق ژل انجام خواهد شد که در آن پزشک با معاینه و بررسی ناحیه هدف فرد متقاضی تشخیص خواهد داد که از کدام روش و از چه مقدار ژل پرکننده باید برای برطرف کردن مشکل فرد استفاده و تزریق شود.

چه شرایطی برای انجام تزریق ژل نیاز است؟

برای انجام تزریق ژل، درست همانند سایر جراحی های پلاستیک، لازم است که افراد متقاضی قواعد و شرایطی را رعایت کنند تا بتوانند تزریق ژل موفقیت آمیزی داشته باشند. بهتر است که افراد، چند مدت قبل از انجام Filler injection، از استعمال موادی که موجب به تعویق افتادن درمان خواهد شد اجتناب کنند.

از این مواد می توان به الکل، دخانیات و سیگار و داروهایی مثل آسپرین، بروفن، ایبوپروفن و امثال این دارو ها اشاره کرد. چرا که موادی مثل سیگار موجب ورود مواد سمی به داخل بدن خواهد شد و دارو های نام برده نیز موجب بروز التهابات پس از تزریق ژل خواهند شد.

پس از تزریق ژل نیز افراد باید از رویه تجویز شده ی پزشک متخصص خود پیروی کنند تا Filler injection آن ها موفقیت آمیز باشد. نکاتی که پزشک های متخصص عموما برای افراد تجویز می کنند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. پرهیز از برخورد با سرما یا گرمای شدید در 48 ساعت پس از انجام تزریق ژل
  2. عدم ماساژ یا فشار دادن ناحیه ای که ژل به آن تزریق شده است
  3. خوابیدن با سر به سمت بالا تا به نقاطی که تزریق داشته اند فشار وارد نشود
  4. پرهیز از فعالیت ها و ورزش های سنگین
  5. تا 48 ساعت پس از انجام تزریق ژل شخص نباید به استخر، سونا و جکوزی و همچنین از دستگاه سولاریوم استفاده نماید تا نتایج مطلوبی بدست آید.
  6. استفاده از مشروبات الکلی و دخانیات پس از تزریق ژل نیز ممنوع است و حداقل باید تا دو روز از مصرف آن ها خودداری شود.
  7. مصرف داروهایی همچون ایبوپروفن و آسپرین و این قبیل داروها نیز پس از تزریق کردن ژل برای شخص مجاز نیست و باید حداقل یک روز از مصرف آن ها خودداری نماید.

Filler injection مانند هر عمل دیگری، یکسری عوارض طبیعی و نرمال دارد که شامل ورم و کبودی موقت در نواحی تزریق می شود که در صورت بروز این علائم، نگرانی بر خود وارد نکنید. این عوارض کاملا طبیعی هستند و در خیلی از افراد به دلیل انتخاب پزشک مناسب، حتی پیش نمی آیند.

تزریق ژل، به تاثیر مستقیم و سریع خود مشهور است و شما پس از برطرف شدن ورم و کبودی می توانید تغییر محسوسی را در خود و زیبایی تان احساس کنید. این تاثیرات پس از گذشت دو هفته ثابت و ماندگار می شوند و قابل تشخیص خواهند بود.

مناسب ترین افراد برای انجام عمل تزریق ژل چه کسانی هستند؟

تزریق ژل برای بازیابی حجم از دست رفته صورت و اندام های بدن که بر اثر گذشت زمان و افزایش سن و تحلیل رفتن بافت های چربی صورت و اندام ها که باعث ایجاد ظاهری خسته، لاغر تر، با چین و چروک های بیشتر و عمیق تر می شود، مورد مصرف قرار می گیرد.

لذا افرادی که به دلایل مختلفی همچون موارد ذکر شده چین و چروک هایی در نواحی مختلف بدن خود و به ویژه صورت خود شده اند، از جمله بهترین کاندید های تزریق ژل های پرکننده به شمار می روند و می توانند با استفاده از این اقدام تغییرات عمده و چشمگیری را در زیبایی و جوانی چهره خود یا سایر اندام ها ایجاد نمایند.

همچنین تزریق ژل و استفاده از Filler injection ها برای بازگرداندن حس طبیعی زیبایی و جذابیت به افرادی که از زخم های عمیق و جراحات ناشی از تصادفات انجام می شود که البته در این نوع موارد، محدودیت هایی هم دارد که به نوع جراحات افراد وابسته است.

افراد و به ویژه خانم هایی که قصد دارند در برخی اندام های خود از جمله سینه و باسن و یا اجزای صورت مانند لب ها و گونه کمی تغییرات به وجود آورند و آن ها را برجسته تر از حالت عادی خود کنند، کاندید مناسبی برای انجام این اقدام به شمار می روند و می توانند با این روش به اهداف و انتظارات خود دست یابند.

بهترین و مناسب ترین افراد برای انجام تزریق ژل کسانی هستند که از دخانیات استفاده مداوم ندارند و به مواد مصرفی در تزریق Filler injection حساسیت و واکنش های آلرژیک ندارند.

در افراد سیگاری، حین کشیدن سیگار حرکات عضلات صورت (اگر ” تزریق ژل به صورت ” باشد) بسیار بیشتر است که مانع تاثیر گذاری Filler injection ها خواهد شد.

اما سیگار همان گونه که قبل تر گفته شد مواد سمی نیز وارد بدن خواهد کرد که مانع موفقیت تزریق ژل خواهد بود. در تمامی متقاضیان Filler injection آزمایشات آلرژیک گرفته می شود تا از نبود حساسیت در افراد به مواد مصرفی در تزریق ژل اطمینان حاصل شود.

معمولا به افراد سیگاری توصیه می شود که در صورتی که قصد تزریق ژل را دارند سیگار را ترک نمایند و یا حداقل از استعمال آن از دو روز قبل و دو روز پس از تزریق ژل خودداری نمایند تا بتوانند نتایج و تاثیرات مطلوبی از ژل های پرکننده بدست آورند.

همچنین افرادی که به دارو ها و ژل حساسیت ندارند می تواند بدون نگرانی این عمل زیبایی را انجام دهند. البته در صورت نیاز معمولا پزشک متخصص قبل از تزریق کردن ژل، آن را به طور آزمایشی به مقدار بسیار کمی به شخص تزریق می نمایند تا در صورت نداشتن حساسیت به دارو از آن استفاده نمایند.

کاندید مناسب دیگر برای ژل های پرکنده را می توان به افرادی اشاره کرد که انتظارات و خواسته های ایده آل و واقع بینانه ای را از ژل های پرکننده دارند.

در بین افراد مراجعه کننده عده ی کمی از افراد به دلیل ناآگاهی در این زمینه انتظارات بیش از حد از اقدام دارند و این عامل باعث می شود که این دسته از افراد پس از تزریق ژل دچار ناامیدی و یاس شوند، لذا قبل از انجام این عمل زیبایی بهتر است با پزشک متخصص به خوبی مشورت نماییم.

چگونه می توان بهترین نتیجه را از تزریق ژل کسب کرد

مطالعات جدید محققان نشان می دهند که افراد، می توانند با انجام چند کار ساده و با کسب آگاهی از روند تزریق ژل نتایج بسیار بهتر از انتظاری از Filler injection کسب کنند. در لیست زیر به این موارد اشاره شده است:

  1. انتخاب ” بهترین دکتر تزریق ژل ” : شما با انتخاب پزشک متخصص و با تجربه، می توانید از بسیاری از خطرات پس از تزریق ژل که حاصل بی تجربگی برخی پزشکان و جراحان هستند، رها شوید. خطراتی مثل عفونت که حاصل نبود امکانات مناسب برای ضدعفونی سازی است و یا پس زدن ژل که در افرادی که به پزشک نامناسب یا افراد غیر متخصص مراجعه می کنند دیده می شود.
  2. آگاهی از تزریق ژل: شما پس از انتخاب پزشک با تجربه، با کسب آگاهی در زمینه تزریق ژل و انواع مختلف Filler injection و فیلر مناسب و ویژگی های آنان، تمامی ریسک ها را به حداقل کاهش خواهید داد.
  3. اطمینان از صحت سلامت مواد مورد استفاده در تزریق ژل: شما با داشتن آگاهی از Filler injection های مصرفی و درخواست مشاوره از پزشک متخصص خود، می توانید ژل مناسب خود را بر اساس ویژگی های سبک زندگی تان انتخاب کنید.
  4. با جدی گرفتن مراقبت های بعد از Filler injection و تجویزات پزشک خود، احتمال بروز هر نتیجه غیر منتظره و آسیب زننده به خود و زیبایی تان را به حداقل ممکن خواهید رساند. با انتخاب پزشک متخصص و با تجربه و اطمینان او و جدی گرفتن پیشنهادات او بهترین نتیجه ممکن را در کمترین زمان ممکن کسب خواهید کرد.

شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق ژل مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید.

همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *