لیفت نخ

دوام لیفت نخ صورت و تاثیرات آن

دوام لیفت نخ صورت و تاثیرات آن

دوام لیفت نخ صورت

اگر به دنبال ایجاد تغییری چشمگیر و جوانتر شدن پوستتان هستید، شاید لیفت صورت با نخ یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد. لیفتینگ صورت یکی از روش هایی است که باعث چین و چروک های فعلی صورت و حتی جلوگیری از ایجاد چین و چروک و پیری پوست می شود.

دوام لیفت نخ صورت

اینکه لیفت صورت باعث جلوگیری از روند طبیعی پیری پوست می شود به این دلیل است که طی فرایند face lift بافت صورت برای تولید کلاژن تحریک می شود و با تحریک کلاژن بیشتر، پروسه ی جوان سازی پوست صورت آغاز می شود.

به طور طبیعی هر چه سن بالا تر برود، میزان تولید کلاژن کاهش پیدا خواهد کرد. استفاده از لیفت نخ، روشی است که به کلاژن سازی در بدن کمک می کند و به این واسطه، کیفیت پوست را برای فرد ارتقا می دهد. نتایج حاصل از این فرآیند مدرن و موثر، کاملا طبیعی به نظر می رسند.

لیفت صورت یک روش غیر جراحی است و به این علت عوارض جانبی معمول اعمال جراحی را نیز به دنبال نخواهد داشت و این مزیت در کنار تاثیرگذاری مفید لیفت صورت در بازسازی بافت پوست و تحریک کلاژن سازی، لیفتینگ صورت را به یک روش ایده آل برای کاهش سن پوست و جوان تر کردن ظاهر آن تبدیل کرده است.

دوام لیفت نخ صورت

این فرآیند به دوران بهبودی خاصی نیاز نخواهد داشت. چرا که عوارض جانبی چندانی برای فرد به وجود نمی آورد. در حقیقت با استفاده از این روش، شما با تحمل کم ترین عوارض جانبی، شاهد بیشترین تاثیر بر روی چهره خود خواهید بود.

تاثیرات ناشی از لیفت صورت با نخ

فرایند لیفت صورت در حال به دست آوردن محبوبیتی روز افزون می باشد و دلیل این محبوبیت مزیت های متعدد و ایده آل face lift می باشد.

امروزه افراد زیادی در تمام دنیا، این متد را برای خودشان انتخاب می کنند. شاید تصور کنید که تنها زنان به چنین شیوه ای علاقه نشان داده اند اما بسیاری از مردان نیز، لیفت نخ را انتخاب کرده اند و شاهد تغییراتی چشمگیر و جذاب در چهره خود بوده اند. یکی از مزیت های دیگر این فرآیند، این است که محدودیت سنی و جنسیتی ندارد.

مهم ترین تاثیری که لیفت صورت به جای خواهد گذاشت، همان هدفی است که اکثر کسانی که اقدام به انجام لیفتینگ صورت می کنند به دنبال آن می باشند و آن هدف، جوان تر شدن پوست می باشد.

لیفت صورت، آثار پیری در چهره فرد را کاهش می دهد و با جوانسازی پوست او، اعتماد به نفس این فرد را به شکل قابل توجهی بیشتر می کند.

برای لیفت صورت، متد های متفاوتی وجود دارد. این روش هم می تواند به کمک جراحی و هم توسط لیزر انجام شود اما یکی از بهترین متد های لیفت صورت، استفاده از روش لیفت نخ است. این یک روش غیرجراحی است که در آن از نخ های قابل جذب برای بهبود شرایط پوست بهره برده می شود.

از فرایند لیفت صورت به عنوان اقدامی که گذر زمان را بازمی گرداند یاد می شود، این واژه به این معناست که face lift می تواند تاثیراتی که گذر زمان روی بافت، زیبایی و سلامت پوست صورت می گذرد را رفع کند و وضعیت پوست را به حالت شاداب و سلامت دوران جوانی بازگرداند.

نتیجه ی لیفت صورت به گونه ای نخواهد بود که مانند سایر جراحی های زیبایی نتایج این تغییرات در اکثر افراد شکلی یکسان داشته باشد.

بلکه فرایند لیفتینگ صورت با محکم کردن ساختار عضلات و صاف کردن پوست، باعث بازگشتن وضعیت پوست به حالت جوانی و شادابی خود می شود و نواقصی که گذر زمان آن ها را به وجود آورده است را برطرف می کند.

در واقع پس از انجام این فرآیند، افرادی که اولین برخورد را با شما تجربه می کنند، به هیچ وجه متوجه نخواهند شد که شما چنین تغییری در صورت خود به وجود آورده اید.

آن ها تصور خواهند کرد که این جوانی و شادابی، همواره به چهره خود شما تعلق داشته است. چرا که نتایج این فرآیند، کاملا طبیعی به نظر می رسد.

افتادگی های پوست صورت و حالت شل پوست نواحی خاصی از صورت مورد هدف فرایند لیفت صورت قرار گرفته و پس از انجام face lift این مشکلات مرتفع خواهند شد.

چربی زیر پوست صورت در ناحیه ی اطراف گونه و سایر قسمت ها با گذشت زمان کاهش یافته و پوست فرم زیبایی خود را از دست می دهد و تناسب اجزای صورت به هم می خورد.

لیفت صورت یکی از روش هایی است که می تواند به آسانی این تناسب از دست رفته را بازگرداند و با ترمیم و بازسازی بافت های از دست رفته باعث متناسب شدن اجزای صورت گردد.

اما برتری لیفتینگ صورت نسبت به سایر روش های مشابه کم خطر تر بودن لیفت صورت و همراه نداشتن عوارض و آسیب های جانبی اعمال جراحی می باشد.

این فرآیند ریسک چندانی به دنبال ندارد و اگر در شرایط صحیح و اصولی صورت بگیرد، عوارض جانبی خاصی به دنبال نخواهد داشت. به کمک پیشرفت تکنولوژی و روش های پزشکی، این روش درصد بسیار بالایی از موفقیت را به همراه دارد و شرایط ظاهری مطلوبی برای افراد مختلف به وجود می آورد.

از طرفی فرایند صورت با تحریک کلاژن ها و شروع مجدد کلاژن سازی باعث جلوگیری از روند طبیعی پیر شدن صورت نیز خواهد شد.

یعنی نه تنها لیفت صورت باعث برطرف شدن مشکلات پوستی موجود خواهد شد، بلکه با فعال کردن مکانیسم های مقاومتی پوست و بازیابی مواد جوان کننده که باعث حفظ ساختار پوست صورت می شوند، از سرعت ایجاد آسیب های پوستی خواهد کاست.

در نتیجه تغییری که از طریق این فرآیند به وجود می آید، به هیچ وجه یک تغییر مصنوعی نخواهد بود. لیفت صورت، این امکان را به پوست می دهد تا با تولید کلاژن و سنتز پروتئین های مهم، علائم پیری را در مسیر محو شدن قرار بدهد.

آیا لیفت صورت با نخ دائمی است؟

فرایند لیفت صورت با نخ، یکی از مهم ترین و تاثیر گذار ترین اقدامات در زمینه ی جوان سازی پوست و از بین بردن اثرات افزایش سن روی پوست می باشد.

اگر از این دریچه نگاه کنیم که face lift باعث می شود برای مدت زمانی بسیار طولانی تری نسبت به دوران جوانی، پوست جوان و شادابی داشته باشیم، می توان لیفتینگ صورت را فرایندی با تاثیرات دائمی دانست.

بسیاری از فعالیت هایی که برای جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می گیرند، تاثیری بسیار کوتاه مدت دارند. برای مثال پس از تزریق بوتاکس و یا تزریق انواع ژل ها، نتایج این فعالیت ها تنها پس از چند ماه یا نهایتا یک سال از بین می روند و فرد باید تزریق دیگری را انجام بدهد. برتری لیفت نخ صورت اما به تاثیر  بسیار طولاتی مدت آن در چهره افراد مربوط می شود.

با این که لیفت صورت باعث تحریک کلاژن سازی و به تعویق انداختن فرایند پیری پوست می شود، اما face lift نمی تواند به طور کلی فرایند پیری پوست را متوقف کند.

با این حال نتایج به دست آمده از لیفت صورت در افراد مختلف متفاوت خواهد بود. این تفاوت ها به علت متفاوت بودن وضعیت اولیه ی پوست، کیفیت متفاوت پوست و متفاوت بودن سبک زندگی افراد می باشد.

عکس لیفت صورت

برای مثال افراد سیگاری دارای پوستی با بافت ضعیف هستند و نتایج فرایند لیفت صورت در این افراد به نسبت دیگران کوتاه مدت تر خواهد بود.

در حقیقت، شرایط اولیه پوست فرد تاثیر بسیار مهمی در میزان ماندگاری لیفت صورت خواهد داشت. هر فرد، شرایط جسمی خاص خودش را دارد و به همین خاطر نتایج ناشی از لیفت نخ برای دو فرد با شرایط متفاوت، به هیچ وجه یکسان نخواهد بود.

از طرفی لیفتینگ صورت در افرادی که در سنین پایین تری از میانسالی اقدام به لیفت صورت می کنند نسبت به افراد در سنین بالاتر، نتایج ماندگار تری به دنبال خواهد داشت.

چرا که در سنین پایین تر، طبیعتا کیفیت پوست مطلوب تر است و خط و خطوط بسیار کم تری روی چهره افراد دیده می شوند.

در سنین پایین تر کیفیت پوست افراد در وضعیت مطلوب تری قرار دارد و هنوز فرایند پیری آسیب پندانی به پوست وارد نکرده است؛ بنابراین جبران این آسیب ها به نسبت شرایط دیگر، آسان تر و نتایج به دست آمده نیز رضایت بخش تر خواهند بود.

سبک زندگی ناسالم نیز در کیفیت نتیجه ی به دست آمده و مدت زمان پایداری آن تاثیرگذار خواهد بود. افراد به سبک زندگی استاندارد و با رعایت مراقبت های پوستی، می توانند برای مدت زمان های طولانی از نتیجه ی فرایند face lift بهره ببرند.

پس از انجام فرآیند لیفت صورت، پزشک به افراد توصیه خواهند کرد که تا حد امکان، یک تغییر مثبت در سبک زندگی خود به وجود بیاورند. اگر پس از لیفت صورت، این توصیه را جدی نگیرید و همچنین پوست خود را در معرض آسیب قرار بدهید، نتایج مطلوبی از لیفت صورت به دست نخواهید آورد.

مراقبت های بعد از لیفت صورت با نخ برای ماندگاری بیشتر

مرحله ی مراقبت از نتایج به دست آمده از فرایند لیفت صورت، اهمیت غیر قابل انکاری دارد. این مراقبت ها شامل مواردی فراوانی می شود که هر فرد باید دستورالعمل های مراقبتی خود را از پزشک مورد نظر پس از اتمام فرایند face lift دریافت کند.

موارد زیر، تقریبا لیست کاملی از مواردی است که توجه به آن ها و رعایت آن ها بعد از فرایند لیفتینگ صورت الزامی می باشد:

  • در دو هفته ی ابتدایی پس از فرایند لیفت صورت، از هر موقعیت که باعث می شود گردن خود را به جلو و یا پایین خم کنید، جدا خودداری کنید.
  • در هنگام خواب و استراحت در ماه اول پس از face lift، زیر گردن خود را با استفاده از چند بالش بلند تر از سایر قسمت های بدن خود کنید.
  • از برخورد شدید و محکم دست و یا هر جسم خارجی به پوست صورت تا دو هفته بعد از انجام لیفتینگ صورت پرهیز کنید. به طور کلی بهتر است فشار چندانی به پوست صورت خود وارد نکنید و حتی از دست زدن و ماساژ دادن این نواحی نیز کاملا بپرهیزید.
  • تورم و التهاب ناحیه ی صورت، علائمی است که تا 72 ساعت پس از لیفت صورت قابل مشاهده خواهد بود. برای ترمیم این علائم می توانید از کمپرس های سرد استفاده کنید. البته توجه داشته باشید که در زمان استفاده از این کمپرس ها، فشار چندانی به صورت خود وارد نیاورید.
  • در صورت احساس درد های ممتد، با مشورت پزشک از مسکن های مناسب و تایید شده استفاده کنید.
  • یکی از نکات قابل توجه پس از فرایند لیفت صورت، مسئله ی تغذیه می باشد.

غذا خوردن را با مصرف مایعات شروع کنید و کم کم با سوپ یا شیر ادامه دهید. از خورد غذاهای سفتی که نیاز به جویدن بسیار و حرکت ماهیچه های صورت دارند در روز های اولیه پس از face lift پرهیز کنید.

پس از آن نیز  بهتر است برای مدتی به سراغ مصرف غذا های سالم و تازه بروید و ترجیحا فست فود ها و یا غذا های دارای چربی و نمک بسیار زیاد را از برنامه غذایی خود خارج کنید. این غذا ها، روند بهبودی شما را به تاخیر می اندازند.

  • از چرخش ناگهانی سر و گردن خود در هفته ی اول پس از فرایند لیفتینگ صورت اجتناب کنید.
  • در هفته ی اول دوران نقاهت فرایند لیفت صورت، هرگونه حرکات ماهیچه ی صورت نظیر جویدن، لبخند زدن، صحبت کردن، خمیازه کشیدن و مواردی از این دست را به حداقل برسانید.
  • حساسیت پوست شما به نور آفتاب پس از فرایند face lift افزایش خواهد یافت. در نتیجه به ویژه در روز های اول پس از انجام این فرآیند، نباید در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار بگیرید. اشعه فرابنفش موجود در نور خورشید، پس از لیفت صورت برای چهره شما بسیار مضر خواهد بود.

توصیه می شود تا دو ماه پس از لیفتینگ صورت در صورت قرار گرفتن در معرض نور خورشید، از کرم های ضد آفتاب استاندارد و عینک های آفتابی مناسب استفاده کنید.

مصرف برخی از دارو ها در روز های پس از انجام لیفت نخ صورت، برای شما مفید خواهد بود اما بسیار مهم است که در این دوره زمانی، همه دارو ها را حتما با مشورت پزشک مصرف کنید و به هیچ وجه به سراغ مصرف خودسرانه دارو ها نروید.

در روز های پس از انجام لیفت نخ، نباید سیگار و الکل مصرف کنید. مصرف الکل و دخانیات هم تاثیر مخربی بر روی نتایج لیفت صورت شما دارند و هم روند بهبودی شما را کند خواهند کرد.

شما می توانید با مراجعه به ” کلینیک تخصصی پوست و مو رز” و مشورت با متخصصین مجرب این کلینیک پوست و مو از قیمت لیفت نخ صورت خود مطلع شود. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید.

همچنین شما عزیزان میتوانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت ، از مشاوره آنلاین بهره مند شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *